Monday, June 26, 2006

You know what I want ...

» Den rene bakke
Det er bare såååå dejligt nå jeg finder nogle som hved hvad jeg vil ha'- SERVICE!
Fx. Den rene bakke, som nu har passet mine 2 katte et par gange, mens jeg har siddet på en vinbar i Firenze eller på en ølbar i Amsterdam... hummm, der er vist et mønster her... NÅ, men Den rene Bakke kommer i MIT hjem og passer kattene, de tømmer "bakken" giver mad og frik vand og leger med de feriløse dyr. FANTASTISK - ingen lumre kendler osv - og nu er de kommet med endnu et tilbud, og også lige at tømme postkassen, vande de slatne planter og handle lidt ind, så jeg ikke kommer hjem til et tomt køleskab efter ferien - WOW, de ved virkeligt hvad jeg vil ha' - hermed en kæmpe anbefaling af
» Den rene bakke

0 Comments:

Post a Comment

<< Home